چت دل
چت دل بهانه ای برای با هم بودن
چت روم
چت دل
چت رومی برای عاشقان
(شاید اینبار دلت لرزید...)

دنیــــــــــــــــای تنهــــــــایی


چقد دلواپسی سخته/ چقد دلشوره بی رحمه

دارم دق میکنم بی تو/ دلت اینو نمیفهمه

چرا یکبار نمیفهمی/معنی اشک سردمو

نفسای نیمه جونه/ این دل پر دردمو

چرا باور نمیکنی/ من برای تو می میرم

دلم میخواد پر بکشم/ وقتی دستاتو میگیرم

رفتی و عطرت عزیزم/ هنوزم اینجا میپیچه

کاش میدونستی زندگیم/ بی حضور تو،هیچه

کاش میدونستی بعد تو/ چی میاد به سرم

نمیتونم و نمیشه/ تورو از یاد ببرم

غم این ترانه امشب/ چشم آسمون و تر کرد

خدارو چه دیدی،شاید/ رو دل تو هم اثر کرد

شاید اینبار و فهمیدی/ شاید اینبار دلت لرزید

خدارو چه دیدی،شاید/ دوباره دلم تورو دید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|8 / 11 / 1389برچسب:,| 1|nili|

Oodi3